top of page
Küsimused ja vastused
  • Kas tegemist on originaalsete toodetega?
    Otse loomulikult. Mitte-originaalsete toodete müümine on ebaseaduslik. Kõik tooted on uued ja pakendis, ning tehase garantiiga. Toodetele kehtib limiteeritud aastane tootjapoolne garantii. Eraisikule kehtib 2 aastane pretensiooni esitamise aeg.
  • Kas teil on esindus kuhu saaks tulla?
    Me oleme internetipood. Jõhvis on meil esindus, kus tooted sorteeritakse ja tarnitakse klientidele. Samuti saab Jõhvist osta sularaha eest tooteid. E-kaubanduse Liidu poolt läbiviidud tarbijauuringust selgus, et Eesti tarbijad kasutavad hoogsalt e-kaubandust ja eelistavad kodumaiseid e-poode. Tervelt 69% kõigist uuringus osalejatest on viimase kuu aja jooksul sooritanud ostu interneti vahendusel, 58% ostab internetist kord kuus või sagedamini
  • Kui kiiresti kaup tarnitakse?
    Suurem osa kaupa tarnitakse 1-3 tp jooksul. Kui kaup on olemas meie laos, siis kaup saabub 1-2 tp jooksul. Tellimisel olevate toodete tarneaeg täpsustatakse kliendiga.
  • Kas teilt saab ka kaubale arve?
    MUGS. EE OÜ on Eestis registreeritud firma, kes on kohustatud teostma oma raamatupidamist seaduses ettenähtud korras. Seega kauba tellimisel väljastame me tellimuse kinnituse ja koos kaubaga saab klient Arve.
  • Kuidas toimub kauba eest maksmine?
    Kauba eest saab tasuda mitmel viisil. Enamjaolt tasutakse kauba eest tellimisel ülekande või krediitkaardiga. Samuti saab meil tasuda Paypal ja krüptorahaga
  • Kuidas ma saan oma kauba kätte?
    Kauba saab kätte SMARTPOST i automaadist. Kui valisite kulleri, siis toob kuller Teile kauba koju.
  • Kas ma saan kauba tagastada kui mulle see ei sobi?
    Tarbijal (Eraisikul) on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast taganeda ostu-müügi lepingust, kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi kui kaup on ostetud kasutades elektroonilisi sidekanaleid, kui kaup on kättetoimetatud postiga või kulleriga ja kasutamata, samuti taganeda järelmaksulepingust (kui kaup on ostetud järelmaksuga). Ostetud kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul. Tellimusest taganemise korral, tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise kohta teate saamisest. Juhul kui kaupa ei ole saada, siis tagastatakse tarbijale raha mõistliku aja jooksul 2-3 TP päeva jooksul Tagastatavalt rahalt tasutaks tarbijatele lepingust või seadusest tulenevat viivist alates päevast, mil raha jõudis kauplejani. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud, või mis on allalaetud interneti leheküljelt ning tagastada ei saa seadmeid, mis on aktiveeritud Erikonfiguratsiooniga arvuteid, mis on valmistatud tarbija soovitud erikonfiguratsiooni alusel, ei saa tagastada. Klient kannab toote tagastamisega seotud kulutused. Palume tootepakendit avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui seda ei saa lõhkumata, rikkumata avada, ei vastuta te rikutud pakendi eest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.
  • Kui pikk on garantiiaeg ja kes teostab garantiihooldust?
    Kõikidele toodetele kehtib 1 aastane garantiiaeg. Eraisikust tarbijale kehtib kaheaastane pretensiooni esitamise aeg. Esimese aasta jooksul võib ostudokumendi esitamisele pöörduda otse hooldusesindustesse või edastada kaup meile SMARTPOSTI teel. Selleks võite meiega ühendust võtta telefonil 6200880. Tarbija on kohustatud garantiihooldusesse pöördumisel esitama ostu tõendava dokumendi. Puuduse ilmnemisel on tarbija kohustatud koheselt pöörduma garantiihoolduse teostaja poole, seda juhul kui tarbija soovib kasutada oma õigust tasuta garantiihooldusele.
  • Kas hinnad on käibemaksuga?
    Jah! Kõik hinnad on käibemaksuga.
  • Mis vahe on pretensioonide esitamise õigusel ja garantiil?
    Pretensiooni esitamise õigust reguleerib Võlaõigusseadus (VÕS) § 218, mis sätestab, et tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. NB! Kehtib ainult ERAISIKUTELE! Garantii andmist reguleerib Võlaõigusseadus (VÕS) § 230 , mis sätestab, et müügigarantiiks on müüja, varasema müüja või tootja (müügigarantii andja) lubadus müüdud asi garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest välja vahetada, parandada või tagada muul viisil asja vastavus garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustele, millega antakse ostjale seaduses sätestatust soodsam seisund. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et müügigarantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist.
bottom of page